WCS Nybegynnerkurs nivå 2

Tid

MOLDE SWING- OG ROCKEKLUBB arrangerer nybegynnerkurs nivå 2 i dansestilen West Coast Swing (wcs) over 4 torsdager. Første gang 9.november 2017. Kurset avholdes i Gymsalen på Molde Videregående skole.

Kurset gir deltakerne en god innføring i basis teknikk for west coast swing dansen. Dette inkluderer grunnsteg og grunnleggende turer. Kurset vil gi deltakerne god grunnteknikk som de senere kan benytte på Molde Swing- og rockeklubbs dansekvelder for wcs.

De som skal delta på dette kurset må ha gjennomført et nybegynnerkurs nivå1.

INNHOLD:
Starter med litt repetisjon fra nivå 1.
Det vil så bli gjennomgått den siste basicturen som er whip. Deretter vil det bli jobbet med alle basicturene, men med ulike innganger og utganger.
Vil også bli jobbet med en del wcs teknikk.

DATO:
Torsdag 9. november - kursstart
Torsdag 16. november
Torsdag 30. november
Torsdag 7. desember - siste kursdag

TID:
Kl 18.00 - 19.30 Kurstid
Kl 19:30 - 20:00 "obligatorisk" sosialdans / fri trening

STED:
Molde videregående skole, Gymsalen. Inngang vest på skolen.

INSTRUKTØRER:
Er klubbens egne medlemmer Frode Sti og Bente Flemsæterhaug. Instruktørene har både danset og instruert wcs i flere år.

PRIS:
kr 325,- for medlemmer
kr 425,- for ikke-medlemmer
Medlemmer i klubben som er under 26 år får kurset GRATIS

PÅMELDING:
Registrer din påmelding her: http://www.deltager.no/west_coast_swing_nybegynner_2_kurs_09112017

Sekundært kan du sende mail til Frode Sti (frodesti@online.no) og registrere deg.

VELKOMMEN til wcs nybegynner kurs nivå 2 !!