Swing-rock/Folkeswing nybegynnerkurs 12-14 Januar.

Postet av Molde Swing- og Rockeklubb den 8. Des 2022

Molde videregående skole

Varighet: 2 dager

Nybegynnerkurs Swing-Rock/folkeswing del 1 og del 2 helga 12.-14. januar.

Del 1, som går fredag kl. 18-20 og lørdag kl. 16-18, er helt basic fra grunnen av.

Del 2, som går søndag kl. 15-18, forutsetter at en har vært med på del 1, enten tidligere, eller samme helg. På del 2 blir det først repetisjon av basic-ferdighetene fra del 1, før en går videre med mer teknikk og flere turer.

Hvis det er lenge siden du deltok på nybegynnerkurs del 1, og det har blitt lite praktisering, kan det kanskje være lurt å ta både del 1 og del 2 denne helga. Det er mange detaljer å få med seg på et nybegynnerkurs, og ofte løsner det først når en har fått det repetert.

Rabattert pris hvis du melder deg på begge kurs. Er du i tvil, er det også mulig å melde seg på del 2 i løpet av helga. Vi oppfordrer til å melde seg på parvis, men det er ikke noe krav – har du ingen dansepartner, er det bare å melde deg på likevel. .

Pris: Del 1: 225/325 (medlem/ikke-medl.). Del 2:180/250 (medlem/ikke-medlem). Begge kurs: 350/500 (medlem/ikke-medl.). Ungdom (ikke-medlem) opp til 26 år betaler halv pris. Medlemmer opp til 26 år gratis.

Begge kurs arrangeres i gymsalen ved Molde vg skole.

Link for påmelding: https://www.letsreg.com/.../swing-rock_nybegynner_del_1...