MSR fikk prisen som beste arrangør for VM i 2014

Postet av Molde Swing- og Rockeklubb den 5. Jun 2015

Hurra!! Molde Swing- og Rockeklubb fikki Torsdag kveld (under Jentebølgen) utdelt Molde. Idrettsråds ærespris som Årets arrangør for 2014 (VM i Boogie Woogie).Gratulerer til hele klubben!

Hans Terje fikk tidligere i uken mail med en forespørsel om å være starter for jentebølgen. Han tok ikke dette alvorlig og ble da nærmest beordert/ innkalt pr. telefon rett før arrangementet. Det skulle være hemmelig…..

Årets arrangør:

Tildeles et idrettslag som det siste året har gjennomført et eller flere større arrangement, som har fått positive tilbakemeldinger både fra deltagere, forbund, presse/media og publikum

Begrunnelse og tildeling:

Prisen går til et lite idrettslag, som helt siden stiftelsen har vært svært aktiv når det gjelder å ta på seg store arrangement innen sin idrett. Arrangement i denne idretten krever mye forarbeidog en arrangementstab med ulik kompetanse.

Høsten 2014 arrangerte klubben verdensmesterskap i Boogie Woogie.

Mesterskapet ble gjennomført på en flott måte, og arrangøren fikk svært gode tilbakemeldinger fra deltagere, ledere, publikum, og ikke minst fra eget særforbund.

Årets arrangør i Molde 2014:Molde Swing og Rockeklubb.